(Το ήσυχο κορίτσι)
του Colm Bairéad
(το σημείωμα του σκηνοθέτη)
Διαβάστε περισσότερα: An Cailín Ciúin

του Jerzy Skolimowski
(οι δηλώσεις του σκηνοθέτη)
Διαβάστε περισσότερα: EO

του Peter Strickland
(το σημείωμα του σκηνοθέτη)
Διαβάστε περισσότερα: Flux Gourmet

(Η γυναίκα του Τσαϊκόφσκι)
του Kirill Serebrennikov
(η κριτική του Θόδωρου Σούμα)
Διαβάστε περισσότερα: Tchaikovsky’s Wife

(Η τρύπα)
του Michelangelo Frammartino
(σχόλιο του Θωμά Λιναρά)
Διαβάστε περισσότερα: Il buco

της Alice Diop
(η κριτική της Καλλιόπης Πουτούρογλου)
Διαβάστε περισσότερα: Saint Omer

(Τα οχτώ βουνά)
των Felix van Groeningen & Charlotte Vandermeersch
(το σημείωμα της Charlotte Vandermeersch)
Διαβάστε περισσότερα: Le Otto Montagne

(Είμαι ελεύθερος)
της Laure Portier
(η κριτική της Ζωής- Μυρτώς Ρηγοπούλου)
Διαβάστε περισσότερα: Soy Libre

(Σκάρλετ)
του Pietro Marcello
(οι δηλώσεις του σκηνοθέτη)
Διαβάστε περισσότερα: L' Envol

(Κόκκινος ουρανός )
του Christian Petzold
(κριτική: Καλλιόπη Πουτούρογλου)
Διαβάστε περισσότερα: Roter Himmel

(Μέσα στην καρδιά μου)
της Saskia Boddeke
(η κριτική της Ζωής- Μυρτώς Ρηγοπούλου)
Διαβάστε περισσότερα: Inside My Heart

(Οι δυο όψεις του ξυραφιού)
της Claire Denis
(οι δηλώσεις της σκηνοθέτιδος)
Διαβάστε περισσότερα: Avec amour et acharnement

(Μετά τα μεσάνυχτα)
του Nicolas Roeg
Διαβάστε περισσότερα: Don’t Look Now

του Lukas Dhont
(η κριτική του Θόδωρου Σούμα)
Διαβάστε περισσότερα: Close

(Τα πνεύματα του Ινισέριν)
του Martin McDonagh
(γράφει ο Σωτήρης Ζήκος)
Διαβάστε περισσότερα: The Banshees of Inisherin

(Living Bad)
του João Canijo
(η κριτική της Καλλιόπης Πουτούρογλου)
Διαβάστε περισσότερα: Viver Mal