του Richard Linklater
(σχόλιο: Σωτήρης Ζήκος)
Διαβάστε περισσότερα: Hit Man

(Τα παιδιά του χειμώνα)
του Alexander Payne
(σχόλιο: Μαρία Γαβαλά)
Διαβάστε περισσότερα: The Holdovers

(Θλιμμένη Τζάσμιν)
του Woody Allen
(κριτική: Μαρία Γαβαλά)
Διαβάστε περισσότερα: Blue Jasmine

(Ιστορίες καλοσύνης)
του Γιώργου Λάνθιμου
(κριτική: Μαρία Γαβαλά)
Διαβάστε περισσότερα: Kinds of Kindness

του Babak Jalali
(κριτική: Μαρία Γαβαλά)
Διαβάστε περισσότερα: Fremont

του Richard Linklater
(κριτική: Δημήτρης Μπάμπας)
Διαβάστε περισσότερα: Hit Man

(Σκοτεινά νερά)
του Todd Haynes
Διαβάστε περισσότερα: Dark Waters

(Ιστορίες καλοσύνης )
του Γιώργου Λάνθιμου
(κριτική: Σωτήρης Ζήκος)
Διαβάστε περισσότερα: Kinds of Kindness

(Ιστορίες καλοσύνης)
του Γιώργου Λάνθιμου
(κριτική: Ζωή- Μυρτώ Ρηγοπούλου)
Διαβάστε περισσότερα: Kinds of Kindness

(Η τελευταία συνεδρία του Φρόιντ)
του Matthew Brown
(κριτική: Ζωή- Μυρτώ Ρηγοπούλου)
Διαβάστε περισσότερα: Freud's Last Session

του Denis Villeneuve
(κριτική: Σωτήρης Ζήκος)
Διαβάστε περισσότερα: Dune: Part 2

(4η σεζόν)
της Issa López
(σχόλιο: Σωτήρης Ζήκος)
Διαβάστε περισσότερα: True Detective

της Sofia Coppola
(κριτική: Δημήτρης Μπάμπας)
Διαβάστε περισσότερα: Priscilla

(Τα παιδιά του χειμώνα)
του Alexander Payne
(σχόλιο: Σωτήρης Ζήκος)
Διαβάστε περισσότερα: The Holdovers

(Ουδέτερη ζώνη)
του Paul Greengrass
Διαβάστε περισσότερα: Green Zone

(Τα παιδιά του χειμώνα)
του Alexander Payne
(κριτική: Καλλιόπη Πουτούρογλου)
Διαβάστε περισσότερα: The Holdovers

(Ο καθεδρικός)
του Ricky D'Ambrose
(οι δηλώσεις του σκηνοθέτη)
Διαβάστε περισσότερα: The Cathedral

(Όλη η ομορφιά και η αιματοχυσία)
της Laura Poitras
(κριτική: Μαρία Γαβαλά)
Διαβάστε περισσότερα: All the Beauty and the Bloodshed

του Ridley Scott
(οι δηλώσεις του σκηνοθέτη)
Διαβάστε περισσότερα: Napoleon