(Καμμένη γη)
του Thomas Arslan
(κριτική: Καλλιόπη Πουτούρογλου)
Διαβάστε περισσότερα: Verbrannte Erde

του Noaz Deshe
(κριτική: Καλλιόπη Πουτούρογλου)
Διαβάστε περισσότερα: Xoftex

του Bertrand Bonello
(κριτική: Δημήτρης Μπάμπας)
Διαβάστε περισσότερα: La Bête

(Πεσμένα φύλλα)
του Aki Kaurismäki
(κριτική: Μαρία Γαβαλά)
Διαβάστε περισσότερα: Fallen Leaves

(Πριν την επανάσταση)
του Bernardo Bertolucci
(κριτική: Μαρία Γαβαλά)
Διαβάστε περισσότερα: Prima della rivoluzione

του Ingmar Bergman
(σχόλιο: Μαρία Γαβαλά)
Διαβάστε περισσότερα: Persona

(Η Χίμαιρα)
της Alice Rohrwacher
(κριτική: Μαρία Γαβαλά)
Διαβάστε περισσότερα: La Chimera

(Το περασμένο καλοκαίρι)
της Catherine Breillat
(κριτική: Μαρία Γαβαλά)
Διαβάστε περισσότερα: L'Été dernier

του Quentin Dupieux
(το σημείωμα του σκηνοθέτη)
Διαβάστε περισσότερα: Daaaaaalí!

(Το αγόρι του Θεού)
του Marco Bellocchio
(κριτική: Θόδωρος Σούμας)
Διαβάστε περισσότερα: Rapito

του Boris Lojkine
(κριτική: Καλλιόπη Πουτούρογλου)
Διαβάστε περισσότερα: L’histoire de Souleymane

του Halfdan Ullmann Tøndel
(κριτική: Δημήτρης Μπάμπας)
Διαβάστε περισσότερα: Armand

(The Other Way Around)
του Jonás Trueba
(κριτική: Δημήτρης Μπάμπας)
Διαβάστε περισσότερα: Volveréis

των Anna Hints & Tushar Prakash
(κριτική: Ζωή- Μυρτώ Ρηγοπούλου)
Διαβάστε περισσότερα: Sauna Day

(Η Dilili στο Παρίσι)
του Michel Ocelot
(οι δηλώσεις του σκηνοθέτη)
Διαβάστε περισσότερα: Dilili à Paris

(Η αρπαγή)
της Iris Kaltenbäck
(κριτική: Ζωή- Μυρτώ Ρηγοπούλου)
Διαβάστε περισσότερα: Le Ravissement

(Ζωντανό πνεύμα)
της Cristèle Alves Meira
(οι δηλώσεις της σκηνοθέτιδος)
Διαβάστε περισσότερα: Alma Viva

(Ο κόσμος σου ανήκει)
του Romain Gavras
Διαβάστε περισσότερα: Le monde est à toi

(Για πάντα νέοι)
της  Valeria Bruni Tedeschi
(κριτική: Ζωή- Μυρτώ Ρηγοπούλου)
Διαβάστε περισσότερα: Les Amandiers