(Η χώρα του Θεού)
του Hlynur Pálmason
(η κριτική της Ζωής- Μυρτώς Ρηγοπούλου)
Διαβάστε περισσότερα: Godland

(Ένα ψάρι που το έλεγαν Γουάντα)
του Charles Crichton
Διαβάστε περισσότερα: A Fish Called Wanda

του Mario Martone
(η κριτική της Καλλιόπης Πουτούρογλου)
Διαβάστε περισσότερα: Nostalgia

(Το χρυσάφι του Ρήνου)
του Fatih Akin
(γράφει ο Σωτήρης Ζήκος)
Διαβάστε περισσότερα: Rheingold

(Το χρυσάφι του Ρήνου)
του Fatih Akın
(οι δηλώσεις του σκηνοθέτη)

του Olivier Assayas
(η κριτική της Καλλιόπης Πουτούρογλου)
Διαβάστε περισσότερα: Irma Vep

του Dmytro Sukholytkyy-Sobchuk
(η κριτική του Δημήτρη Μπάμπα)
Διαβάστε περισσότερα: Pamfir

(Ο σύντροφος Βολκονόγκοφ απέδρασε)
των Natasha Merkulova & Aleksey Chupov
(η κριτική της Ζωής- Μυρτώς Ρηγοπούλου)
Διαβάστε περισσότερα: Captain Volkonogov Escaped

του Alexandru Belc
(η κριτική της Ζωής- Μυρτώς Ρηγοπούλου)
Διαβάστε περισσότερα: Metronom

του Bertrand Bonello
(η κριτική του Δημήτρη Μπάμπα)
Διαβάστε περισσότερα: Zombi Child

(Ιστορία(ες) του σινεμά)
του Jean-Luc Godard
Διαβάστε περισσότερα: Ηistoire(s) du cinema

(Νυχτερινοί επισκέπτες)
του Mikhaël Hers
Διαβάστε περισσότερα: Les Passagers de la nuit

του Cristian Mungiu
(η κριτική της Μαρίας Γαβαλά)
Διαβάστε περισσότερα: R.M.N.

του Mike Leigh
(σχόλιο της Μαρίας Γαβαλά)
Διαβάστε περισσότερα: Vera Drake

του Dominic Savage
(σχόλιο της Μαρίας Γαβαλά)
Διαβάστε περισσότερα: The Escape

του Jean-Luc Godard
(σχόλιο της Μαρίας Γαβαλά)
Διαβάστε περισσότερα: Bande à part

(Η νύχτα της 12ης)
του Dominik Moll
(το σημείωμα του σκηνοθέτη)
Διαβάστε περισσότερα: La nuit du 12

(Τα ίχνη της βίας)
του Jan P. Matuszyński
(οι δηλώσεις του σκηνοθέτη)
Διαβάστε περισσότερα: Zeby nie bylo sladów

(Κορσές)
της Marie Kreutzer
(η κριτική της Ζωής- Μυρτώς Ρηγοπούλου)
Διαβάστε περισσότερα: Corsage