(Ο άνθρωπος που πούλησε το δέρμα του)
της Kaouther Ben Hania
(η κριτική της Ζωής- Μυρτώς Ρηγοπούλου)
Διαβάστε περισσότερα: The Man Who Sold His Skin

(Ο νεαρός Άχμεντ)
των Jean-Pierre & Luc Dardenne
(η κριτική του Θόδωρου Σούμα)
Διαβάστε περισσότερα: Le Jeune Ahmed

του Harry Macqueen
(η κριτική της Ζωής- Μυρτώς Ρηγοπούλου)
Διαβάστε περισσότερα: Supernova

του Francis Lee
(σχόλιο του Σωτήρη Ζήκου)
Διαβάστε περισσότερα: Ammonite

(Συναντώντας τον Γκορμπατσόφ)
των Werner Herzog & André Singer
Διαβάστε περισσότερα: Meeting Gorbachev

(Θυσία)
του Andrei Tarkovsky
(η κριτική του Σωτήρη Ζήκου)
Διαβάστε περισσότερα: Offret

(Το σπίτι με τον ηλίανθο)
του Burhan Qurbani
(κριτική της Μαρίας Γαβαλά)
Διαβάστε περισσότερα: Wir sind jung, Wir sind stark

του Florian Zeller
(κριτική του Σωτήρη Ζήκου)
Διαβάστε περισσότερα: The Father

(Κεντρικό αεροδρόμιο THF)
του Karim Aïnouz
(η κριτική της Ζωής- Μυρτώς Ρηγοπούλου)
Διαβάστε περισσότερα: Central Airport THF

(Η γη των φαντασμάτων)
του Simon Stadler
(η κριτική της Ζωής- Μυρτώς Ρηγοπούλου)
Διαβάστε περισσότερα: Ghostland: The View of the Ju'Hoansi