(Φρανς)
του Bruno Dumont
(η κριτική της Ζωής- Μυρτώς Ρηγοπούλου)
Διαβάστε περισσότερα: France

του Gaspar Noé
(οι δηλώσεις του σκηνοθέτη)
Διαβάστε περισσότερα: Vortex

του Antonio Lukich
(η κριτική της Καλλιόπης Πουτούρογλου)
Διαβάστε περισσότερα: Luxembourg, Luxembourg

των Tizza Covi & Rainer Frimmel
(η κριτική της Καλλιόπης Πουτούρογλου)
Διαβάστε περισσότερα: Vera

(Men of Deeds)
του Paul Negoescu
(η κριτική της Καλλιόπης Πουτούρογλου)
Διαβάστε περισσότερα: Oameni de treaba

της Charlotte Wells
(η κριτική της Ζωής- Μυρτώς Ρηγοπούλου)
Διαβάστε περισσότερα: Aftersun

(Το σπίτι της Σουζάνα)
του Sébastien Lifshitz
(η κριτική της Ζωής- Μυρτώς Ρηγοπούλου)
Διαβάστε περισσότερα: Casa Susanna

(Για την Κιάρα)
του Jonas Carpignano
(το σημείωμα του σκηνοθέτη)
Διαβάστε περισσότερα: A Chiara

(Πώς να σώσεις έναν νεκρό φίλο)
της Marusya Syroechkovskaya
(η κριτική της Ζωής- Μυρτώς Ρηγοπούλου)
Διαβάστε περισσότερα: How to Save a Dead Friend

(Το μπλε καφτάνι)
της Maryam Touzani
(η κριτική της Ζωής- Μυρτώς Ρηγοπούλου)
Διαβάστε περισσότερα: Le Bleu du caftan

(Στην αυλή του σχολείου)
της Laura Wandel
(η κριτική της Καλλιόπης Πουτούρογλου)
Διαβάστε περισσότερα: Un monde

του Giuseppe Tornatore
(κριτική: Ζωή- Μυρτώ Ρηγοπούλου)
Διαβάστε περισσότερα: Ennio

(Η φλεγόμενη θάλασσα)
του John Andreas Anderson
Διαβάστε περισσότερα: Nordsjøen

(Το τρίγωνο της θλίψης)
του Ruben Östlund
(η κριτική της Ζωής- Μυρτώς Ρηγοπούλου)
Διαβάστε περισσότερα: Triangle of Sadness

(Το τρίγωνο της θλίψης)
του Ruben Östlund
(κριτική του Σωτήρη Ζήκου)
Διαβάστε περισσότερα: Triangle of Sadness

του Cyril Leuthy
(η κριτική του Δημήτρη Μπάμπα)
Διαβάστε περισσότερα: Godard seul le cinéma

(Το πνεύμα του μελισσιού)
του Víctor Erice
(κριτική του Σωτήρη Ζήκου)
Διαβάστε περισσότερα: El espíritu de la colmena