του Mihai Mincan
(η κριτική της Καλλιόπης Πουτούρογλου)
Διαβάστε περισσότερα: To the North

(Εκκόλαψη)
της Hanna Bergholm
(το σημείωμα της σκηνοθέτιδος)
Διαβάστε περισσότερα: Pahanhautoja

(Τρεις νύχτες την εβδομάδα)
του Florent Gouëlou
(η κριτική της Ζωής- Μυρτώς Ρηγοπούλου)
Διαβάστε περισσότερα: Trois nuits par semaine

των Jørgen Leth και Andreas Koefoed
(η κριτική της Ζωής- Μυρτώς Ρηγοπούλου)
Διαβάστε περισσότερα: Music for black pigeons

(Beating Sun)
του Philippe Petit
(η κριτική της Ζωής- Μυρτώς Ρηγοπούλου)
Διαβάστε περισσότερα: Tant que le soleil frappe

της Mia Hansen-Løve
(η κριτική της Καλλιόπης Πουτούρογλου)
Διαβάστε περισσότερα: Bergman Island

(Οι έρωτες της Αναΐς)
της Charline Bourgeois-Tacquet
(η κριτική της Ζωής- Μυρτώς Ρηγοπούλου)
Διαβάστε περισσότερα: Les amours d'Anaïs

(Ο χειρότερος άνθρωπος στον κόσμο)
του Joachim Trier
(κριτική του Σωτήρη Ζήκου)  
 Διαβάστε περισσότερα: The Worst Person in the World

(Τελευταίο καλοκαίρι)
της Antoneta Alamat Kusijanovic
(η κριτική του Δημήτρη Μπάμπα)
Διαβάστε περισσότερα: Murina

του  Pablo Larraín
(κριτική του Σωτήρη Ζήκου)
Διαβάστε περισσότερα: Spencer

(Ο Έλληνας γείτονας)
του Rainer Werner Fassbinder
(το σχόλιο του Μισέλ Δημόπουλου)
Διαβάστε περισσότερα: Katzelmacher

της Anna Kazejak
(η κριτική της Ζωής- Μυρτώς Ρηγοπούλου)
Διαβάστε περισσότερα: Fucking Bornholm

του Andreas Horvath
(η κριτική της Καλλιόπης Πουτούρογλου)
Διαβάστε περισσότερα: Zoo Lock Down

του Ioseb 'Soso' Bliadze
(η κριτική της Καλλιόπης Πουτούρογλου)
Διαβάστε περισσότερα: A Room of my Own

(Ευφορία)
της Valeria Golino
(το σημείωμα της σκηνοθέτιδος)
Διαβάστε περισσότερα: Euforia

του Joachim Trier
(η κριτική της Καλλιόπης Πουτούρογλου)
Διαβάστε περισσότερα: The Worst Person in the World

του Radu Jude
(η κριτική της Ζωής- Μυρτώς Ρηγοπούλου)
Διαβάστε περισσότερα: Plastic Semiotic