(Το τέρας)
του Hirokazu Kore-eda
(κριτική: Μαρία Γαβαλά)
Διαβάστε περισσότερα: Monster

(Υπέροχες μέρες)
του Wim Wenders
(κριτική: Μαρία Γαβαλά)
Διαβάστε περισσότερα: Perfect Days

(Δεν υπάρχει Κακό)
του Mohammad Rasoulof
(κριτική: Μαρία Γαβαλά)
Διαβάστε περισσότερα: There Is No Evil

της Maryam Touzani
(οι δηλώσεις της σκηνοθέτιδος)
Διαβάστε περισσότερα: Adam

της Yôko Yamanaka
(κριτική: Δημήτρης Μπάμπας)
Διαβάστε περισσότερα: Desert of Namibia

(Gou Zhen)
του Guan  Hu
(κριτική: Δημήτρης Μπάμπας)
Διαβάστε περισσότερα: Black Dog

του Matthew Rankin
(κριτική: Δημήτρης Μπάμπας)
Διαβάστε περισσότερα: Universal Language

(Simon of the Mountain)
του Federico Luis
(κριτική: Καλλιόπη Πουτούρογλου)
Διαβάστε περισσότερα: Simón de la montaña

(Αντίλαλος)
της Tatiana Huezo
(το σημείωμα της σκηνοθέτιδος)
Διαβάστε περισσότερα: El Eco

(Το σπίτι των άλλων )
της Russudan Glurjidze
Διαβάστε περισσότερα: House of Others

(Υπέροχες μέρες)
του Wim Wenders
(κριτική: Θόδωρος Σούμας)
Διαβάστε περισσότερα: Perfect Days

(Ο χορός του Πολ Ποτ)
του Enrique Sánchez Lansch
(κριτική: Ζωή- Μυρτώ Ρηγοπούλου)
Διαβάστε περισσότερα: Pol Pot Dancing

των Mariam Chachia & Nik Voigt
(κριτική: Καλλιόπη Πουτούρογλου)
Διαβάστε περισσότερα: Magic Mountain

(Ο παράγοντας της ευτυχίας)
των Dorottya Zurbó & Arun Bhattarai 
(κριτική: Σωτήρης Ζήκος)
Διαβάστε περισσότερα: A boldogság ügynöke

(A Traveler’s Needs)
του Hong Sangsoo
(κριτική: Δημήτρης Μπάμπας)
Διαβάστε περισσότερα: Yeohaengjaui pilyo