της Laura Citarella
(σχόλιο της Μαρίας Γαβαλά)
Διαβάστε περισσότερα: Trenque Lauquen

του Houman Seyyedi
(η κριτική της Καλλιόπης Πουτούρογλου)
Διαβάστε περισσότερα: World War III

(Η ζωή μιας χιονονιφάδας)
του Kazim Öz
Διαβάστε περισσότερα: The Life of a Snowflake

(Παγίδα)
του Hany Abu-Assad
(η κριτική της Ζωής- Μυρτώς Ρηγοπούλου)
Διαβάστε περισσότερα: Huda's Salon

(Απόφαση φυγής)
του Park Chan-wook
(γράφει ο Σωτήρης Ζήκος)
Διαβάστε περισσότερα: Decision to Leave

(Απόφαση φυγής)
του Park Chan-wook
(η κριτική του Δημήτρη Μπάμπα)
Διαβάστε περισσότερα: Decision to Leave

του Davy Chou
(το σχόλιο του Μισέλ Δημόπουλου)
Διαβάστε περισσότερα: Retour à Séoul

του Ryusuke Hamaguchi
(γράφει ο Σωτήρης Ζήκος)
Διαβάστε περισσότερα: Drive My Car

(Άνυδρο καλοκαίρι)
του Metin Erksan
(σχόλιο του Σωτήρη Ζήκου)
Διαβάστε περισσότερα: Susuz Yaz

του Ryusuke Hamaguchi
(η κριτική του Δημήτρη Μπάμπα)
Διαβάστε περισσότερα: Drive My Car

(Όλες οι πνοές του κόσμου)
του Shaunak Sen
(η κριτική της Ζωής- Μυρτώς Ρηγοπούλου)
Διαβάστε περισσότερα: All That Breathes

(Λίμνη Φάλκον)
της Charlotte Le Bon
(η κριτική της Ζωής- Μυρτώς Ρηγοπούλου)
Διαβάστε περισσότερα: Falcon Lake

(Επίσημη συμμετοχή)
των Gastón Duprat & Mariano Cohn
(σχόλιο του Σωτήρη Ζήκου )
Διαβάστε περισσότερα: Competencia oficial

(Φτερά και πούπουλα)
του Omar El Zohairy
(η κριτική της Ζωής- Μυρτώς Ρηγοπούλου)
Διαβάστε περισσότερα: Feathers

(Η χαμένη σκηνή)
του Zhang Yimou
(το σχόλιο του Μισέλ Δημόπουλου)
Διαβάστε περισσότερα: Yi miao zhong

(Οικογενειακή ευτυχία ΑΕ)
του Werner Herzog
(το σχόλιο της Μαρίας Γαβαλά)
Διαβάστε περισσότερα: Family Romance, LLC

του Yeo Siew-hua
(το σχόλιο της Μαρίας Γαβαλά)
Διαβάστε περισσότερα: A Land Imagined

(Η σιωπηλή δολοφόνος)
του Hou Hsiao-hsien
(το σχόλιο της Μαρίας Γαβαλά)