(Simon of the Mountain)
του Federico Luis
(κριτική: Καλλιόπη Πουτούρογλου)
Διαβάστε περισσότερα: Simón de la montaña

(Αντίλαλος)
της Tatiana Huezo
(το σημείωμα της σκηνοθέτιδος)
Διαβάστε περισσότερα: El Eco

(Το σπίτι των άλλων )
της Russudan Glurjidze
Διαβάστε περισσότερα: House of Others

(Υπέροχες μέρες)
του Wim Wenders
(κριτική: Θόδωρος Σούμας)
Διαβάστε περισσότερα: Perfect Days

(Το νέο αγόρι)
του Warwick Thornton
Διαβάστε περισσότερα: The New Boy

(Ο χορός του Πολ Ποτ)
του Enrique Sánchez Lansch
(κριτική: Ζωή- Μυρτώ Ρηγοπούλου)
Διαβάστε περισσότερα: Pol Pot Dancing

των Mariam Chachia & Nik Voigt
(κριτική: Καλλιόπη Πουτούρογλου)
Διαβάστε περισσότερα: Magic Mountain

(Ο παράγοντας της ευτυχίας)
των Dorottya Zurbó & Arun Bhattarai 
(κριτική: Σωτήρης Ζήκος)
Διαβάστε περισσότερα: A boldogság ügynöke

(A Traveler’s Needs)
του Hong Sangsoo
(κριτική: Δημήτρης Μπάμπας)
Διαβάστε περισσότερα: Yeohaengjaui pilyo

της Juliana Rojas
(κριτική: Καλλιόπη Πουτούρογλου)
Διαβάστε περισσότερα: Cidade; Campo

(Who by Fire)
του Philippe Lesage
(κριτική: Ζωή- Μυρτώ Ρηγοπούλου)
Διαβάστε περισσότερα: Comme le feu

(Rising Up at Night)
του Nelson Makengo
(κριτική: Δημήτρης Μπάμπας)
Διαβάστε περισσότερα: Tongo Saa

(Υπέροχες μέρες)
του Wim Wenders
(κριτική: Σωτήρης Ζήκος)
Διαβάστε περισσότερα: Perfect Days

του Franco García Becerra
(κριτική: Ζωή- Μυρτώ Ρηγοπούλου)
Διαβάστε περισσότερα: Through rocks and clouds

(Υπέροχες μέρες)
του Wim Wenders
(κριτική: Δημήτρης Μπάμπας)
Διαβάστε περισσότερα: Perfect Days

(Memories of a Burning Body)
της Antonella Sudasassi Furniss
(κριτική: Δημήτρης Μπάμπας)
Διαβάστε περισσότερα: Memorias de un cuerpo que arde

του Phạm Ngọc Lân
(κριτική: Δημήτρης Μπάμπας)
Διαβάστε περισσότερα: Cu Li Never Cries

του Kazik Radwanski
(κριτική: Καλλιόπη Πουτούρογλου)
Διαβάστε περισσότερα: Matt and Mara