(Ουδέτερη ζώνη)
του Paul Greengrass
Διαβάστε περισσότερα: Green Zone

(Τα παιδιά του χειμώνα)
του Alexander Payne
(κριτική: Καλλιόπη Πουτούρογλου)
Διαβάστε περισσότερα: The Holdovers

(Ο καθεδρικός)
του Ricky D'Ambrose
(οι δηλώσεις του σκηνοθέτη)
Διαβάστε περισσότερα: The Cathedral

(Όλη η ομορφιά και η αιματοχυσία)
της Laura Poitras
(κριτική: Μαρία Γαβαλά)
Διαβάστε περισσότερα: All the Beauty and the Bloodshed

του Ridley Scott
(οι δηλώσεις του σκηνοθέτη)
Διαβάστε περισσότερα: Napoleon

του Χρήστου Νίκου
(κριτική: Σωτήρης Ζήκος)
Διαβάστε περισσότερα: Fingernails

του Χρήστου Νίκου
(κριτική: Ζωή- Μυρτώ Ρηγοπούλου)
Διαβάστε περισσότερα: Fingernails

του Randall Park
(κριτική: Δημήτρη Μπάμπα)
Διαβάστε περισσότερα: Shortcomings

(Οι δολοφόνοι του ανθισμένου φεγγαριού)
του Martin Scorsese
(σχόλιο: Σωτήρης Ζήκος)
Διαβάστε περισσότερα: Killers of the Flower Moon

(Οι δολοφόνοι του ανθισμένου φεγγαριού)
του Martin Scorsese
(κριτική: Ζωή- Μυρτώ Ρηγοπούλου)
Διαβάστε περισσότερα: Killers of the Flower Moon

(Περασμένες ζωές)
της Celine Song
(κριτική: Σπύρος Γάγγας)
Διαβάστε περισσότερα: Past Lives

του Christopher Nolan
(γράφει ο Σωτήρης Ζήκος)
Διαβάστε περισσότερα: Oppenheimer

(Μια ημέρα, ένας έρωτας)
του Francis Ford Coppola
Διαβάστε περισσότερα: One from the Heart

του Babak Jalali
(η κριτική της Ζωής- Μυρτώς Ρηγοπούλου)
Διαβάστε περισσότερα: Fremont

(O Indiana Jones και ο Δίσκος του Πεπρωμένου)
του James Mangold
(γράφει ο Σωτήρης Ζήκος)
Διαβάστε περισσότερα: Indiana Jones and the Dial of Destiny

της Kelly Reichardt
(γράφει ο Σωτήρης Ζήκος)
Διαβάστε περισσότερα: Showing Up

του Wes Anderson
(Γράφει ο Σωτήρης Ζήκος)
Διαβάστε περισσότερα: Asteroid City

(Όλη η ομορφιά και η αιματοχυσία)
της Laura Poitras
(κριτική: Σπύρος Γάγγας)
Διαβάστε περισσότερα: All the Beauty and the Bloodshed