Aυτός είναι. Ένα εντελώς ιδιαίτερο φαινόμενο στα κινηματογραφικά χρονικά.
Ένας χαρακτηριστικός εκπρόσωπος του cinema-art, όπως λέμε video-art, και της τεχνικής του κολάζ, παρ' όλο που οι ταινίες του είναι αφηγηματικές και τα εικαστικά του τεχνήματα εκφράζουν το ίχνος του χρόνου. Για αυτόν η αισθητική δεν είναι επίθετο, είναι ουσιαστικό.
Πρόκειται για έναν καλλιγράφο σε πολλαπλά είδη γραφής. H τέχνη του είναι η εικονιστική σύνθεση όλων των ειδών. Kείμενα-εικόνες. Mορφώματα, σχέδια και χρώματα. H δημιουργία ως διαδικασία, ως αναζήτηση, ως στοχαστική έρευνα, που δεν βρίσκει πάντοτε διέξοδο, τέλος, τελείωση, δεν μεταφέρει μηνύματα, μπορεί και να διευθετεί απλώς σχήματα, να οργανώνει το χώρο, να ταξινομεί αντικείμενα, να ορίζει σχέσεις ανάμεσα στη μορφή και το φόντο, να παίζει χαμένα εκ των προτέρων στοιχήματα, να επιτίθεται στο κενό. Πρόκειται για έναν ελιτίστα των αναπαραστατικών τεχνών και για έναν εστέτ, ότι κι αν σημαίνουν πια αυτοί οι αναχρονιστικοί χαρακτηρισμοί, σε μια "μεταμοντέρνα" εποχή. Έναν δημιουργό που γράφει, σχεδιάζει, ζωγραφίζει, συλλέγει, αποδομεί, συνθέτει, σκηνοθετεί. Έναν καλλιγράφο του σινεμά. Kαι όχι μόνο.
Σωτήρης Ζήκος