(Μια νύχτα μαγική)
του Christophe Honoré
(το σημείωμα του σκηνοθέτη)
Διαβάστε περισσότερα: Chambre 212

(22 Ιουλίου)
του Erik Poppe
(οι σημειώσεις του σκηνοθέτη)
Διαβάστε περισσότερα: Utøya 22. juli

(Ο αστυνόμος)
του Jean-Pierre Melville
(η κριτική του Βασίλη Ραφαηλίδη)
Διαβάστε περισσότερα: Un flic

(Η περιφρόνηση)
του Jean-Luc Godard
Διαβάστε περισσότερα: Le Mépris

(Η περιφρόνηση)
του Jean-Luc Godard
(η κριτική του Βασίλη Ραφαηλίδη)
Διαβάστε περισσότερα: Le Mépris

(Παιχνίδια ζευγαριών)
του  Olivier Assayas
(η κριτική του Θόδωρου Σούμα)
Διαβάστε περισσότερα: Doubles vies

του Oskar Alegria
(η κριτική της Ζωής- Μυρτώς Ρηγοπούλου)
Διαβάστε περισσότερα: Zumiriki

της Agnès Varda
της Μαρίας Γαβαλά
Διαβάστε περισσότερα: Kung-fu master

(Στη γη του άγριου μελιού)
των Tamara Kotevska & Ljubomir Stefanov
(το σχόλιο της Μαρίας Γαβαλά)
Διαβάστε περισσότερα: Honeyland

(Η Αλίκη στις πόλεις)
του Wim Wenders
(το σχόλιο της Μαρίας Γαβαλά)
Διαβάστε περισσότερα: Alice in den Städten

(Εξαφανισμένος)
του Rodrigo Sorogoyen
(η κριτική της Μαρίας Γαβαλά)
Διαβάστε περισσότερα: Madre

(Το βαμμένο πουλί)
του Václav Marhoul
(το σχόλιο του Θόδωρου Σούμα)
Διαβάστε περισσότερα: Nabarvené ptáče

(Στην πατρίδα ανάμεσα σε ξένους, ένας ξένος κι αυτός)
του Nikita Mikhalkov
Διαβάστε περισσότερα: Svoy sredi chuzhikh, chuzhoy sredi svoikh

(Καθρέφτης )
του Andrei Tarkovsky
(η κριτική του Σωτήρη Ζήκου)
Διαβάστε περισσότερα: Zerkalo