(Τυφλή Τύχη)
του Krzysztof Kieślowski
(το σχόλιο της Μαρίας Γαβαλά)
Διαβάστε περισσότερα: Przypadek

(Αντρέι Ταρκόφσκι: Σινεμά σαν προσευχή)
του Andrei A Tarkovsky
(η κριτική της Ζωής- Μυρτώς Ρηγοπούλου)
Διαβάστε περισσότερα: Andrey Tarkovsky. A Cinema Prayer

(Γκαγκάριν)
των Fanny Liatard & Jérémy Trouilh
(η κριτική της Ζωής- Μυρτώς Ρηγοπούλου)
Διαβάστε περισσότερα: Gagarine

(Η μικρή μου αδελφή)
των Stéphanie Chuat & Véronique Reymond
(η κριτική της Ζωής- Μυρτώς Ρηγοπούλου)
Διαβάστε περισσότερα: Schwesterlein

της Celine Sciamma
(η κριτική της Μαρίας Γαβαλά)
Διαβάστε περισσότερα: Tomboy

(Μια νέα γυναίκα)
της Léonor Serraille
(η κρτική της Μαρίας Γαβαλά)
Διαβάστε περισσότερα: Jeune Femme

(16 φορές Άνοιξη)
της Suzanne Lindon
(η κριτική της Ζωής- Μυρτώς Ρηγοπούλου)
Διαβάστε περισσότερα: Seize printemps

(Χαμένος παράδεισος)
του Miguel Gomes
της Μαρίας Γαβαλά
Διαβάστε περισσότερα: Tabu

(Μια νύχτα μαγική)
του Christophe Honoré
(το σημείωμα του σκηνοθέτη)
Διαβάστε περισσότερα: Chambre 212

(22 Ιουλίου)
του Erik Poppe
(οι σημειώσεις του σκηνοθέτη)
Διαβάστε περισσότερα: Utøya 22. juli

(Ο αστυνόμος)
του Jean-Pierre Melville
(η κριτική του Βασίλη Ραφαηλίδη)
Διαβάστε περισσότερα: Un flic

(Η περιφρόνηση)
του Jean-Luc Godard
Διαβάστε περισσότερα: Le Mépris

(Η περιφρόνηση)
του Jean-Luc Godard
(η κριτική του Βασίλη Ραφαηλίδη)
Διαβάστε περισσότερα: Le Mépris

(Παιχνίδια ζευγαριών)
του  Olivier Assayas
(η κριτική του Θόδωρου Σούμα)
Διαβάστε περισσότερα: Doubles vies

του Oskar Alegria
(η κριτική της Ζωής- Μυρτώς Ρηγοπούλου)
Διαβάστε περισσότερα: Zumiriki