του Clint Eastwood
(οι δηλώσεις των συντελεστών)
b_505X0_505X0_16777215_00_images_2122_cry-macho.jpg

Clint Eastwood, σκηνοθέτης
Αυτή η ταινία ήρθε πριν 40 χρόνια. Αλλά δεν προχώρησε και επανήλθε πριν από 2 χρόνια. Ήταν η κατάλληλη στιγμή.
[Ο ήρωας] Είναι ένας καουμπόης, ένας τύπος που έχει περάσει από το ροντέο και τα ράντσα για χρόνια, αλλά τώρα πια δεν κάνει και πολλά. Το παλιό του αφεντικό είναι ένας πλούσιος ιδιοκτήτης ράντσου που τον στέλνει να φέρει τον γιο του από το Μεξικό. Ο Μάικ ξέρει πολλούς που θα μπορούσαν να αναλάβουν και δεν θέλει να το κάνει. Αλλά τα πράγματα δεν του πάνε πολύ καλά τα τελευταία χρόνια και νιώθει ότι δεν έχει άλλη επιλογή. Πηγαίνει εκεί και μέσα από την περιπέτεια βλέπουμε την ανάγκη του να ξαναζήσει.
[Ο κόκορας] Τον λάτρεψα! Ήταν θεότρελο να δουλεύω με έναν κόκορα. Οι κόκορες είναι πολύπλοκα ζώα, οπότε είχαμε 11, ο καθένας με το δικό του κόλπο. Ένας από αυτούς πηδούσε και καθόταν στο χέρι σου. Ο άλλος μπορούσε να επιτεθεί και τα λοιπά. Ήταν ένα εντυπωσιακό θέαμα.

Dwight Yoakam, ηθοποιός
(...) Ο Μάικ και ο Ραφαέλ -Ράφο- είναι σαν τους βιβλιοστάτες της ζωής. Ο Μάικ είναι στο τέλος της καριέρας του και το τέλος του είναι λυπηρό. Τον έχουν διώξει από αυτό που αγαπά πιο πολύ, το ράντσο, την εκτροφή των αλόγων. Όταν ο απεγνωσμένος Χάουαρντ Πολκ τον στέλνει να βρει το παιδί του, τότε συναντιούνται ο Μάικ και ο Ράφο, σαν να χρειάζονταν ο ένας τον άλλον, χωρίς να το ξέρουν.

Natalia Traven, ηθοποιός
Η Μάρθα δουλεύει στην καντίνα συνέχεια, έχει τέσσερα εγγόνια και ζει κάπου που δεν συμβαίνουν και πολλά. Μου άρεσε ο χαρακτήρας γιατί είναι δυνατή γυναίκα, ανεξάρτητη, ρομαντική και προσέχει τα εγγόνια της. Οπότε, είναι ένας σύνθετος χαρακτήρας. Είναι γλυκιά και δυνατή. Η ιστορία είναι όμορφη. Έχει σύνθετους χαρακτήρες, περιπέτεια και μια δόση ρομαντισμού.

Ben Davis, διευθυντής φωτογραφίας
Βρισκόμασταν στην έρημο και είδα τον Κλιντ να φοράει ένα πανέμορφο καφέ σακάκι και το καπέλο του. Το καπέλο έριχνε σκιά κρύβοντας στα μάτια του. Τότε κατάλαβα ότι αυτό ήταν το ύφος της ταινίας που έψαχνα. Το μεγαλύτερο κομμάτι του χαρακτήρα του είναι κρυφό, κρύβει το παρελθόν του είναι μέσα του και το αγόρι τα βγάζει προς τα έξω. Οπότε χάρη σε εκείνη τη σκιά στα μάτια, προσπαθούσα να ρίξω φως στα μάτια του.

(πηγή σημειώσεις για την παραγωγή)