(Η αυγή του ανθρώπου 3)
του Eduardo Williams
(κριτική: Δημήτρης Μπάμπας)
Διαβάστε περισσότερα: The Human Surge 3

(The Breaking Ice)
του Anthony Chen
(κριτική: Δημήτρης Μπάμπας)
Διαβάστε περισσότερα: Rán dōng

του Reha Erdem
(κριτική: Καλλιόπη Πουτούρογλου)
Διαβάστε περισσότερα: Neandria

(Απαγορευμένες συναντήσεις)
του Muayad Alayan
(το σημείωμα του σκηνοθέτη)
Διαβάστε περισσότερα: The Reports on Sarah and Saleem

(Ξερά χόρτα)
του Nuri Bilge Ceylan
(κριτική: Σωτήρης Ζήκος)
Διαβάστε περισσότερα: Kuru otlar üstüne

(Following the Sound)
του Kyoshi Sugita
(κριτική: Δημήτρης Μπάμπας)
Διαβάστε περισσότερα: Kanata no uta

(A Journey in Spring)
των Wang Ping-Wen & Peng Tzu-Hui
(κριτική: Δημήτρης Μπάμπας)
Διαβάστε περισσότερα: Chun xing

(Love Is a Gun)
του Lee Hong-Chi
(κριτική: Δημήτρης Μπάμπας)
Διαβάστε περισσότερα: Ai shi yi ba qiang

(Dormitory)
του Nehir Tuna
(κριτική: Καλλιόπη Πουτούρογλου)
Διαβάστε περισσότερα: Yurt

των Guy Nattiv & Zar Amir Ebrahimi
(κριτική: Δημήτρης Μπάμπας)
Διαβάστε περισσότερα: Tatami

(Humanist Vampire Seeking Consenting Suicidal Person)
της Ariane Louis-Seize
(κριτική: Δημήτρης Μπάμπας)
Διαβάστε περισσότερα: Vampire humaniste cherche suicidaire consentant

(God is a Woman)
του Andrés Peyrot
(κριτική: Δημήτρης Μπάμπας)
Διαβάστε περισσότερα: Dieu est une femme

(About Dry Grasses )
του Nuri Bilge Ceylan
(η κριτική της Ζωής- Μυρτώς Ρηγοπούλου)
Διαβάστε περισσότερα: Kuru otlar üstüne

(Red rooms)
του Pascal Plante
(η κριτική της Ζωής- Μυρτώς Ρηγοπούλου)
Διαβάστε περισσότερα: Les chambres rouges

(Citizen saint)
της Tinatin Kajrishvili
(η κριτική της Ζωής- Μυρτώς Ρηγοπούλου)
Διαβάστε περισσότερα: Mokalake Tsmindani

του Cyril Aris
(η κριτική της Ζωής- Μυρτώς Ρηγοπούλου)
Διαβάστε περισσότερα: Dancing on the edge of a volcano

(Άδεια δίχτυα)
του Behrooz Karamizade
(η κριτική της Ζωής- Μυρτώς Ρηγοπούλου)
Διαβάστε περισσότερα: Empty nets

(Το μπλε καφτάνι)
της Maryam Touzani
(η κριτική της Μαρίας Γαβαλά)
Διαβάστε περισσότερα: Le Bleu du caftan

(Τυχερό αστέρι)
του Hirokazu Kore-eda
(κριτική: Μαρία Γαβαλά)
Διαβάστε περισσότερα: Broker

(Augure)
του Baloji Tshiani
(η κριτική της Καλλιόπης Πουτούρογλου)
Διαβάστε περισσότερα: Omen