(Το τελευταίο μας τανγκό)
του German Kral
Η ζωή τους, ένα τανγκό. Μια γυναίκα, ένας άντρας, τα πάθη του έρωτα, η μελαγχολία αλλά και η φλόγα για ζωή. Πολλά χρόνια μετά το χωρισμό τους επί σκηνής, το πιο θρυλικό ζευγάρι χορευτών τάνγκο στην Αργεντινή, η ογδοντάχρονη Maria Nieves Rego και ο ογδοντατριάχρονος Juan Carlos Copes μιλάνε ανοιχτά για τη θυελλώδη σχέση τους αλλά και για το χορό που τους ένωσε και προετοιμάζονται σταδιακά για την τελευταία τους μεγάλη συνάντηση. Το μουσικοχορευτικό ντοκιμαντέρ Our last tango /Το τελευταίο μας τανγκό του German Kral είναι μια προετοιμασία για τη θριαμβευτική όσο και δραματική αυτή συνάντηση.
Η ιστορία της ζωής τους, μια μελοδραματική ιστορία αγάπης και μίσους, ξετυλίγεται μέσα από τις ξεχωριστές τους αφηγήσεις μπροστά στο φακό. Αποδέκτες της, μια ομάδα νέων χορευτών που την ξαναζωντανεύουν κινηματογραφικά με τις εκπληκτικές χορογραφίες τους. Πρωταγωνιστική μορφή, η Maria, μιλάει με ωμή ειλικρίνεια για όσα τη σημάδεψαν. Τη γνωριμία τους, το μεγάλο έρωτα, το γάμο και το χωρισμό. Αλλά και την υπέρβαση του πόνου της απόρριψης για χάρη της μεγάλης αγάπης της για το τάνγκο. Στον αντίποδα ο παρτενέρ της και πρώην σύντροφος καταθέτει τις δικές του, κάποιες φορές διαμετρικά αντίθετες, απόψεις. Πέρα από το δύσκολο χαρακτήρα της συντρόφου του που τον ζήλευε θανάσιμα, στην τελική «δεν ήταν παρά ένας άντρας». Το αιώνιο παιχνίδι του αρσενικού με το θηλυκό.
Πορτρέτο μιας γυναίκας που κουβαλάει μέσα της την πίκρα και την απογοήτευση της ερωτικής απόρριψης, αλλά και μια ωριμότητα που τη βοηθάει πλέον να αντιμετωπίζει τη ζωή δυναμικά, το Our Last Tango είναι ωστόσο και μια ταινία για την εξέλιξη του πιο δημοφιλούς χορού της Αργεντινής. Οι εικόνες αρχείου, με τις βιντεοσκοπημένες εμφανίσεις τους σε μικρές ή μεγάλες σκηνές- όπως αυτή του Broadway-, οι φωτισμένες με ένα ζεστό, νοσταλγικό χρώμα δραματοποιημένες αναπαραστάσεις της ζωής τους από τους νεότερους χορευτές και οι συνεντεύξεις των δύο πρωταγωνιστών συνθέτουν τον καμβά για την ιστορία και την εξέλιξη του πιο γνωστού λατινοαμερικάνικου χορού από τη δεκαετία του 50 και μετά. Ο γερμανοαργεντίνος σκηνοθέτης German Kral, με τη δεύτερη ταινία του για το αργεντίνικο τάνγκο καταφέρνει έτσι, όχι μόνο να ξαναενώσει δύο χορευτικούς θρύλους της δεύτερης πατρίδας του προς χάρμα οφθαλμών, αλλά και να καταθέσει μια ερωτική εξομολόγηση προς ένα χορό που, γεμάτος πάθος και φαντασία, έχει τη δύναμη μέσα σε λίγα λεπτά να αφηγηθεί μια ολόκληρη ιστορία. Όπως ακριβώς και ο κινηματογράφος.
της Καλλιόπης Πουτούρογλου [ Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.]