(Ο Κανόνας του Παιχνιδιού)
του Jean Renoir
(σχόλιο του Σωτήρη Ζήκου)
 Διαβάστε περισσότερα: La règle du jeu

(O άνθρωπος που σκότωσε τον Λίμπερτι Βάλανς)
του John Ford
(το σχόλιο της Μαρίας Γαβαλά)
Διαβάστε περισσότερα: The Man Who Shot Liberty Valance

του Victor Sjöström
(σχόλιο της Μαρίας Γαβαλά)
Διαβάστε περισσότερα: Ingeborg Holm

(Sir Arne's Treasure)
 του Mauritz Stiller
(σχόλιο της Μαρίας Γαβαλά)
Διαβάστε περισσότερα: Herr Arnes pengar

(Νέμεσις)
του Fritz Lang
(σχόλιο της Μαρίας Γαβαλά)
Διαβάστε περισσότερα: Fury

(Η πτώση του Οίκου των Άσερ)
του Jean Epstein
(το σχόλιο της Μαρίας Γαβαλά)
Διαβάστε περισσότερα: La chute de la maison Usher

(Ο εξολοθρευτής άγγελος (1962) του Luis Buñuel)
της Ελίζας Σικαλοπούλου
Διαβάστε περισσότερα: Ούτε είσοδος ούτε έξοδος

(Το λιμάνι των αποκλήρων)
του  Marcel Carné
Διαβάστε περισσότερα: Le quai des brumes

(Οκτώβρης, Δέκα ημέρες που συγκλόνισαν τον κόσμο)
των  Sergei Eisenstein & Grigori Aleksandrov
η κριτική του Βασίλη Ραφαηλίδη
Διαβάστε περισσότερα: October (Ten Days that Shook the World)

(Βερολίνο, η συμφωνία μιας μεγαλούπολης)
του Walther Ruttmann
Διαβάστε περισσότερα: Berlin - Die Sinfonie der Großstadt

του Charlie Chaplin
(η κριτική του Βασίλη Ραφαηλίδη)
Διαβάστε περισσότερα: Monsieur Verdoux

(Καλοκαίρι με την Μόνικα)
του Ingmar Bergman
Διαβάστε περισσότερα: Sommaren med Monika

(Η ταχυδρομική άμαξα)
του John Ford
Διαβάστε περισσότερα: Stagecoach

(Στο βυθό)
του Akira Kurosawa
της Ελίζας Σικαλοπούλου
Διαβάστε περισσότερα: Donzoko

του Orson Welles
(κριτική του Βασίλη Ραφαηλίδη)
Διαβάστε περισσότερα: Macbeth