του Dominic Cooke
(σχόλιο του Σωτήρη Ζήκου)
Διαβάστε περισσότερα: The Courier

του Azazel Jacobs
(το σχόλιο του Σωτήρη Ζήκου)
Διαβάστε περισσότερα: French Exit

(Η χώρα των νομάδων )
της Chloé Zhao
(η κριτική της Ζωής- Μυρτώς Ρηγοπούλου)
Διαβάστε περισσότερα: Nomadland

(Κινήσεις στο σκοτάδι)
της Kelly Reichardt
(κριτική της Μαρίας Γαβαλά)
Διαβάστε περισσότερα: Night Moves

(Τα θραύσματα μιας γυναίκας)
του Kornél Mundruczó
(κριτική του Σωτήρη Ζήκου)
Διαβάστε περισσότερα: Pieces of a Woman

του Max Barbakow
(το σχόλιο του Σωτήρη Ζήκου)
Διαβάστε περισσότερα: Palm Springs

της Robin Wright
(το σχόλιο του Σωτήρη Ζήκου)
Διαβάστε περισσότερα: Land

του Lee Isaac Chung
(κριτική του Σωτήρη Ζήκου)
Διαβάστε περισσότερα: Minari

(Αναμνήσεις από ένα ταξίδι στη Λιθουανία)
του Jonas Mekas
(η κριτική της Ζωής- Μυρτώς Ρηγοπούλου)
Διαβάστε περισσότερα: Reminiscences of a Journey to Lithuania

(Από πού πάμε σπίτι μας)
της Rebecca Cammisa
(η κριτική της Ζωής- Μυρτώς Ρηγοπούλου)
Διαβάστε περισσότερα: Which Way Home

(Η δολοφονία του Τζέσε Τζέιμς από το δειλό Ρόμπερτ Φορντ)
του Andrew Dominik
Διαβάστε περισσότερα: The Assassination of Jesse James by the Coward Robert Ford

της  Chloé Zhao
(σχόλιο του Σωτήρη Ζήκου)
Διαβάστε περισσότερα: Nomadland

της Kelly Reichardt
(το σχόλιο της Μαρίας Γαβαλά)
Διαβάστε περισσότερα: First Cow

(Η δίκη των 7 του Σικάγου)
του Aaron Sorkin
(η κριτική του Θόδωρου Σούμα)
Διαβάστε περισσότερα: The Trial of the Chicago 7

(Η Λάμψη)
του Stanley Kubrick
(κριτική του Σωτήρη Ζήκου)
Διαβάστε περισσότερα: The Shining

του Christopher Nolan
(η κριτική του Θόδωρου Σούμα)
Διαβάστε περισσότερα: Tenet