(Τα δύο πρόσωπα του νόμου)
του S. Craig Zahler
(οι δηλώσεις του σκηνοθέτη)
b_505X0_505X0_16777215_00_images_1819_dragged-across-concrete.jpg

[Τσεκούρι από Κόκκαλο & Καυγάς στο Μπλοκ 99] Και οι δύο ταινίες μου καταδεικνύουν την ανάγκη μου να φτιάχνω έργα πλούσια σε δράση, πολλαπλές οπτικές γωνίες, σύνθετους χαρακτήρες, σκηνές που αναπνέουν και στιγμές δράματος, κωμωδίας και έκπληξης.
Η τρίτη μου ταινία ήθελα να είναι γεμάτη αγωνία, δράμα και περιπέτεια. Κανένα δικό μου σενάριο δεν δείχνει το συνεχές ενδιαφέρον μου για τους πολύπλοκους χαρακτήρες όσο το "Τα Δύο Πρόσωπα του Νόμου" / Dragged Across Concrete.
(...) Σε αυτή την ταινία ήθελα κάτι διαφορετικό τεχνικά από την κάμερα στο χέρι που χρησιμοποίησα στις προηγούμενες, πάντα όμως με τον ίδιο σκοπό: να μην αποσπάσω ποτέ το κοινό από τους χαρακτήρες. Δεν θέλω ποτέ οι στιλιστικές επιλογές μου να μπαίνουν ανάμεσα στο κοινό και τους ηθοποιούς. Θέλω οι θεατές να συνδέονται με τις ερμηνείες και πιστεύω ότι τα flash και οι πολύπλοκες γωνίες λήψης λειτουργούν ενάντια στην ιδέα μου. Η αισθητική της ταινίας, η χρωματική παλέτα, ο φωτισμός και οι σκιές λειτουργούν συμπληρωματικά.
(... ) Σημείο αναφοράς για την καλλιτεχνική μου υπόσταση αποτελούν ταινίες όπως «Ταξιτζής», «Ένταση», «Nashville» κ.ά.. Αποτελούν ιστορίες που θα μείνουν για πάντα στον χρόνο και θα δημιουργούν ερωτήματα στους θεατές αντί να τους ταΐζουν έτοιμες απαντήσεις.

(πηγή σημειώσεις για την παραγωγή)