της Chloé Zhao
(η κριτική της Μαρίας Γαβαλά)
Διαβάστε περισσότερα: The Rider

της Andrea Arnold
(το σχόλιο της Μαρίας Γαβαλά)
Διαβάστε περισσότερα: Αmerican Honey

της Kelly Reichardt
(το σχόλιο της Μαρίας Γαβαλά)
Διαβάστε περισσότερα: Old Joy

(Το Φεστιβάλ του Ρίφκιν)
του Woody Allen
(σχόλιο του Σωτήρη Ζήκου)
 Διαβάστε περισσότερα: Rifkin’s Festival

(Υ.Γ. Παρακαλώ, κάψτε αυτό το γράμμα)
των Michael Seligman & Jennifer Tiexiera
(η κριτική της Ζωής- Μυρτώς Ρηγοπούλου)
Διαβάστε περισσότερα: P.S. Burn This Letter Please

των Jennifer Abbott & Joel Bakan
(η κριτική της Ζωής- Μυρτώς Ρηγοπούλου)
Διαβάστε περισσότερα: The New Corporation: The Unfortunately Necessary Sequel

(H πτώση της αμερικανικής αυτοκρατορίας)
του Denys Arcand
Διαβάστε περισσότερα: La chute de l'empire américain

του Dominic Cooke
(σχόλιο του Σωτήρη Ζήκου)
Διαβάστε περισσότερα: The Courier

του Azazel Jacobs
(το σχόλιο του Σωτήρη Ζήκου)
Διαβάστε περισσότερα: French Exit

(Η χώρα των νομάδων )
της Chloé Zhao
(η κριτική της Ζωής- Μυρτώς Ρηγοπούλου)
Διαβάστε περισσότερα: Nomadland

(Κινήσεις στο σκοτάδι)
της Kelly Reichardt
(κριτική της Μαρίας Γαβαλά)
Διαβάστε περισσότερα: Night Moves

(Τα θραύσματα μιας γυναίκας)
του Kornél Mundruczó
(κριτική του Σωτήρη Ζήκου)
Διαβάστε περισσότερα: Pieces of a Woman

του Max Barbakow
(το σχόλιο του Σωτήρη Ζήκου)
Διαβάστε περισσότερα: Palm Springs

της Robin Wright
(το σχόλιο του Σωτήρη Ζήκου)
Διαβάστε περισσότερα: Land

του Lee Isaac Chung
(κριτική του Σωτήρη Ζήκου)
Διαβάστε περισσότερα: Minari