• Αρχική
  • Ταινίες
    • Classicus
    • Kosmos
    • Hellas
    • Europa
    • Amerika
  • Πρόσωπα
    • Amerika
    • Europa
    • Hellas
    • Kosmos
    • Classicus
  • Κείμενα
    • Αποψη
    • Φεστιβάλ
    • Βιβλία
    • Θεωρία
    • Αναδημοσίευση
  • Εικόνες
    • Αφίσσες
    • Φωτογραφίες, σχέδια, κ.λπ.
    • Ταινιοθήκη
  • Επικαιρότητα
    • Ειδήσεις
    • Βραβεία
  • Βρίσκεστε εδώ:  
  • Κεντρική σελίδα
  • Κείμενα
  • Θεωρία

Ο Κινηματόγραφος ως μέσο απεικόνισης

Στέφανος Νταλάσης
Διαβάστε περισσότερα: Ο Κινηματόγραφος ως μέσο απεικόνισης

Διαβάστε περισσότερα: Ο Κινηματόγραφος ως μέσο απεικόνισης

Τι είναι κινηματογράφος και προς τα πού εξελίσσεται;

του Θόδωρου Σούμα
Διαβάστε περισσότερα: Τι είναι κινηματογράφος και προς τα πού εξελίσσεται;

Διαβάστε περισσότερα: Τι είναι κινηματογράφος και προς τα πού εξελίσσεται;

Laura Mulvey: Οπτι­κές Απολαύσεις και Αφηγηματικός Κινηματογράφος

Διαβάστε περισσότερα: Laura Mulvey: Οπτι­κές Απολαύσεις και Αφηγηματικός Κινηματογράφος

Διαβάστε περισσότερα: Laura Mulvey: Οπτι­κές Απολαύσεις και Αφηγηματικός Κινηματογράφος

Μορφές σύγχρονης υποκριτικής

(Αόρατη κλωστή, Η Πιο Σκοτεινή Ώρα, Μία φανταστική γυναίκα)
του Αχιλλέα Ντελλή
Διαβάστε περισσότερα: Μορφές σύγχρονης υποκριτικής

Διαβάστε περισσότερα: Μορφές σύγχρονης υποκριτικής

Μεταμορφώσεις ελληνικότητας: Η περίπτωση Λάνθιμου

του Αχιλλέα Ντελλή
Διαβάστε περισσότερα: Μεταμορφώσεις ελληνικότητας: Η περίπτωση Λάνθιμου

Διαβάστε περισσότερα: Μεταμορφώσεις ελληνικότητας: Η περίπτωση Λάνθιμου

Το βλέμμα της σινεφιλίας, Β'

του Αχιλλέα Ντελλή
Διαβάστε περισσότερα: Το βλέμμα της σινεφιλίας, Β'

Διαβάστε περισσότερα: Το βλέμμα της σινεφιλίας, Β'

Το βλέμμα της σινεφιλίας, Α'

του Αχιλλέα Ντελλή
Διαβάστε περισσότερα: Το βλέμμα της σινεφιλίας, Α'

Διαβάστε περισσότερα: Το βλέμμα της σινεφιλίας, Α'

Δύο μορφές ελληνικότητας (Μέρος Β!)

(για τις ταινίες Στο σπίτι και Έκρηξη)
του Αχιλλέα Ντελλή
Διαβάστε περισσότερα: Δύο μορφές ελληνικότητας (Μέρος Β!)

Διαβάστε περισσότερα: Δύο μορφές ελληνικότητας (Μέρος Β!)

Δύο μορφές ελληνικότητας (Μέρος Α!)

(για τις ταινίες Στο σπίτι και Έκρηξη)
του Αχιλλέα Ντελλή
Διαβάστε περισσότερα: Δύο μορφές ελληνικότητας (Μέρος Α!)

Διαβάστε περισσότερα: Δύο μορφές ελληνικότητας (Μέρος Α!)

Ο νεώτερος ελληνικός κινηματογράφος: Νέες τάσεις στην υποκριτική

Διαβάστε περισσότερα: Ο νεώτερος ελληνικός κινηματογράφος: Νέες τάσεις στην υποκριτική

Διαβάστε περισσότερα: Ο νεώτερος ελληνικός κινηματογράφος: Νέες τάσεις στην υποκριτική

Το σύμπαν του κινηματογράφου

του King Vidor
Διαβάστε περισσότερα: Το σύμπαν του κινηματογράφου

Διαβάστε περισσότερα: Το σύμπαν του κινηματογράφου

Ο Yasujirō Ozu και το εκτός πεδίου

του Noël Burch
Διαβάστε περισσότερα: Ο Yasujirō Ozu και το εκτός πεδίου

Διαβάστε περισσότερα: Ο Yasujirō Ozu και το εκτός πεδίου

Τα όρια του παλαιού και η ανάδυση του νέου παραδείγματος

του Αχιλλέα Ντελλή
Διαβάστε περισσότερα: Τα όρια του παλαιού και η ανάδυση του νέου παραδείγματος

Διαβάστε περισσότερα: Τα όρια του παλαιού και η ανάδυση του νέου παραδείγματος

Ελληνική φιλμολογία και Θεσσαλονίκη

του Αχιλλέα Ντελλή
Διαβάστε περισσότερα: Ελληνική φιλμολογία και Θεσσαλονίκη

Διαβάστε περισσότερα: Ελληνική φιλμολογία και Θεσσαλονίκη

Ο δίκαιος κόσμος των βραβείων της Ακαδημίας

του Αχιλλέα Ντελλή
Διαβάστε περισσότερα: Ο δίκαιος κόσμος των βραβείων της Ακαδημίας

Διαβάστε περισσότερα: Ο δίκαιος κόσμος των βραβείων της Ακαδημίας

Ο Federico Fellini σε μετάβαση

(Από τη συλλογική συνείδηση στην ατομική έκφραση)
Διαβάστε περισσότερα: Ο Federico Fellini σε μετάβαση

Διαβάστε περισσότερα: Ο Federico Fellini σε μετάβαση

Το σινεμά στη χώρα των θαυμάτων

(Σχόλια και παρατηρήσεις για τα ειδικά εφέ)
Διαβάστε περισσότερα: Το σινεμά στη χώρα των θαυμάτων

Διαβάστε περισσότερα: Το σινεμά στη χώρα των θαυμάτων

Η ποίηση του κινηματογράφου

του Οδυσσέα Ελύτη
Διαβάστε περισσότερα: Η ποίηση του κινηματογράφου

Διαβάστε περισσότερα: Η ποίηση του κινηματογράφου

Η κρίση της κινηματογραφικής κριτικής

του Αχιλλέα Ντελλή
Διαβάστε περισσότερα: Η κρίση της κινηματογραφικής κριτικής

Διαβάστε περισσότερα: Η κρίση της κινηματογραφικής κριτικής

Θόδωρος Αγγελόπουλος: Το πρόσωπο του παραδείγματος

του Αχιλλέα Ντελλή (*)
Διαβάστε περισσότερα: Θόδωρος Αγγελόπουλος: Το πρόσωπο του παραδείγματος

Διαβάστε περισσότερα: Θόδωρος Αγγελόπουλος: Το πρόσωπο του παραδείγματος

Σελίδα 1 από 2

  • Έναρξη
  • Προηγούμενο
  • 1
  • 2
  • Επόμενο
  • Τέλος

ΠΡΟΣΩΠΑ ΚΑΙ ΤΑΙΝΙΕΣ

  • Ανάμνηση της Chantal Akerman
  • Ο σινεφίλ Bertrand Tavernier
  • Η κοσμογονία Κρις Μαρκέρ
  • Η κατάθεση ζωής της Ανιές
  • Dušan Makavejev: Ένας γιουγκοσλάβος μοντερνιστής
  • Stanley Cavell: Σινεμά και φιλοσοφία
  • Οι ζωές της Agnès Varda
  • Lucian Pintilie: Ένας πληγωμένος βαλκάνιος
  • Kira Muratova: Τελευταίος αποχαιρετισμός
  • Μικρή αναφορά στον Mrinal Sen
  • Werner Herzog: Μικρό σχόλιο
  • Alain Delon: Μικρό σχόλιο
  • D.A. Pennebaker: Ένας ροκ ντοκιμαντερίστας
  • Ivan Passer: Ένας μειλίχιος δημιουργός
  • Bong Joon-ho: Μικρό σχόλιο
  • Lucía Bosé: Μικρό σχόλιο
  • Kirk Douglas: Μικρό σχόλιο
  • Ο Γκοντάρ στο Instagram εν μέσω κορονοϊού
  • Irmgard Hermann: Μικρό σχόλιο
  • Marco Ferreri & Michel Piccoli: Μικρό σχόλιο
  • Sean Connery: Μικρό σχόλιο
  • Gunnel Lindblom: Μικρή αναφορά
  • Μικρή αναφορά στον Jacques Perrin

 

  • Retour à Séoul του Davy Chou
  • Yi miao zhong (Η χαμένη σκηνή) του Zhang Yimou
  • Katzelmacher (Ο Έλληνας γείτονας) του Rainer Werner Fassbinder
  • Bruno Reidal του Vincent Le Port
  • Ανακαλύψεις ενός σινεφίλ στο πηγάδι του Netflix
  • Sin señas particulares (Χαρακτηριστικά γνωρίσματα) της Fernanda Valadez
  • Sigmund Freud, a Jew Without God του David Teboul
  • Les garçons sauvages (Τα άγρια αγόρια) του Bertrand Mandico
  • Körhinta (Καρουζέλ) του Zoltan Fábri
  • Funeral Parade of Roses (Η πένθιμη παρέλαση των ρόδων) του Toshio Matsumoto
  • The Dead Don't Die του Jim Jarmusch
  • An Elephant Sitting Still (Ένας ελέφαντας στέκεται ακίνητος) του Hu Bo
  • Memorias del Subdesarrollo (Μνήμες υπανάπτυξης) του Tomás Gutiérrez Alea
  • Les Révoltés (Οι εξεγερμένοι) των Michel Andrieu & Jacques Kebadian
  • Οι νεκρές ψυχές στις Κάννες
  • Zama της Lucrecia Martel
  • Η αγάπη ενάντια στον ολοκληρωτισμό (για την ταινία Αγάπη/ Szerelem του Károly Makk)

 

Διαφήμιση -Σούμας1

ΝΕΑ ΚΑΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  • 25ο Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ: Αφιέρωμα «Adio kerida*: Από τη Θεσσαλονίκη στο Άουσβιτς - 80 χρόνια»
  • Oscar 2023: Υποψηφιότητες
  • Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ: Αφιέρωμα στο ντοκιμαντέρ της παρατήρησης
  • Πανελλήνια Ένωση Κριτικών Κινηματογράφου - Οι καλύτερες ταινίες του 2022
  • Film Comment -Οι καλύτερες ταινίες του 2022
  • Sight & Sound -Οι καλύτερες ταινίες του 2022
  • Σινεφίλια -Οι καλύτερες ταινίες του 2022
  • Sight & Sound -Οι καλύτερες ταινίες όλων των εποχών
Vanguard Cinema

ΣΤΑ ΦΕΣΤΙΒΑΛ

  • 63o Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης: Οι κινηματογραφικές προτάσεις
  • Το σινεμά των αυτόχθονων: μια επιλογή
  • 63ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης: Ελληνικές ταινίες
  • 24ο Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης: Μερικές εν-τυπώσεις
  • Post Reality. Αναζητώντας τη νέα μορφή της μετα-πραγματικότητας

ΔΕΙΤΕ

  • Ματιές στα Βαλκάνια 2022: Trailers
  • Song From Naples (Narcisa Hirsch, 2022)
  • Walden (Ryusuke Hamaguchi, 2022)
  • The Lioness (Nina Menkes, 2022)
  • Φεστιβάλ Βενετίας 2022: Trailers (επιλογή)
  • Virpi Suutari: Trailers
  • Laila Pakalniņa: Trailers
  • Berlinale: Αφίσσες

Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ 2023

 b_505X0_505X0_16777215_00_images_2223_muhammad-ali.jpg

ΤΑΙΝΙΕΣ

  • Muhammad Ali, the Greatest του William Klein
  • Austerlitz του Sergei Loznitsa

 ΠΡΟΣΩΠΑ & ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ

  • «Adio kerida:Το Ολοκαύτωμα και η Θεσσαλονίκη» (μια φιλμογραφία)
  • Το ντοκιμαντέρ της παρατήρησης (μια φιλμογραφία)

ΝΕΑ ΚΑΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  • «Adio kerida: Από τη Θεσσαλονίκη στο Άουσβιτς - 80 χρόνια»
  • Το ντοκιμαντέρ της παρατήρησης
Μαρία Γαβαλά, «Ο μικρός Γκοντάρ». Εκδόσεις Πόλις. 2022

ΔΕΥΤΕΡΗ ΠΡΟΒΟΛΗ

  • Vera Drake του Mike Leigh
  • The Escape του Dominic Savage
  • Drive my car του Ryusuke Hamaguchi
  • Bande à part του Jean-Luc Godard
  • Trenque Lauquen της Laura Citarella
  • Jean-Marie Straub & Danièle Huillet: Μικρές αναφορές
  • The Man Who Shot Liberty Valance του John Ford
  • Le Genou de Claire (Το γόνατο της Κλαίρης) του Éric Rohmer
  • Pauline à la plage (Η Πωλίν στην πλαζ) του Éric Rohmer
  • Le Rayon vert (Η πράσινη αχτίδα) του Éric Rohmer
  • Old Joy της Kelly Reichardt
  • Night Moves (Κινήσεις στο σκοτάδι) της Kelly Reichardt
  • Fury (Νέμεσις) του Fritz Lang
  • Ingeborg Holm του Victor Sjöström
  • Herr Arnes pengar (Sir Arne's Treasure) του Mauritz Stiller
  • The Rider της Chloé Zhao
  • Αmerican Honey της Andrea Arnold
  • Vous n'avez encore rien vu (Δεν έχετε δει τίποτα ακόμη) του Alain Resnais
  • Loin des Hommes (Μακριά από τους ανθρώπους) του David Oelhoffen
  • Wir sind jung, Wir sind stark (Το σπίτι με τον ηλίανθο) του Burhan Qurbani
  • Satantango: Για το βιβλίο και την ταινία
  • Κινηματογράφος και πολιτική: Δύο ταινίες με τον Fabrice Luchini
  • Muriel του Alain Resnais
  • Céline et Julie vont en bateau του Jacques Rivette
  • Éric Rohmer: Περί ερωτικών ορέξεων και ηθών
  • Věra Chytilová: Μικρό σχόλιο

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ

Voyage in Time
view from the corner

Μοιραστείτε

Ακολουθείστε μας

Cinephilia.Gr on Twitter

Tweets by @CinephiliaGr
feed-image RSS
Μια σελίδα για την Κίνα και τον κινέζικο πολιτισμό
cine cinephilia 2
Απαγορεύεται η μερική ή ολική αντιγραφή του περιεχομένου του Σινεφίλια [Cinephilia.gr] (Νόμος 2121/1993), χωρίς προηγούμενη έγγραφη άδεια του συγγραφέα. Όλες οι δημοσιεύσεις εκφράζουν τις απόψεις και τη γνώμη των συντακτών τους.

Copyright ©  Σινεφίλια [Cinephilia.Gr] 1997-2022

 Σχετικά | ? |

Προειδοποίηση
Χρησιμοποιούμε cookie για την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων, την παροχή λειτουργιών κοινωνικών μέσων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Επίσης, κοινοποιούμε πληροφορίες σχετικά με την από μέρους σας χρήση του ιστότοπού μας στους συνεργάτες κοινωνικών μέσων, διαφήμισης και αναλύσεων. Επιλέγοντας «Συμφωνώ» παρέχετε τη συγκατάθεση σας για τη χρήση των cookies, σύμφωνα με την πολιτική μας.
Συμφωνώ Περισσότερες πληροφορίες