(Citizen saint)
της Tinatin Kajrishvili
(η κριτική της Ζωής- Μυρτώς Ρηγοπούλου)
Διαβάστε περισσότερα: Mokalake Tsmindani

του Cyril Aris
(η κριτική της Ζωής- Μυρτώς Ρηγοπούλου)
Διαβάστε περισσότερα: Dancing on the edge of a volcano

(Άδεια δίχτυα)
του Behrooz Karamizade
(η κριτική της Ζωής- Μυρτώς Ρηγοπούλου)
Διαβάστε περισσότερα: Empty nets

(Το μπλε καφτάνι)
της Maryam Touzani
(η κριτική της Μαρίας Γαβαλά)
Διαβάστε περισσότερα: Le Bleu du caftan

(Τυχερό αστέρι)
του Hirokazu Kore-eda
(κριτική: Μαρία Γαβαλά)
Διαβάστε περισσότερα: Broker

(Augure)
του Baloji Tshiani
(η κριτική της Καλλιόπης Πουτούρογλου)
Διαβάστε περισσότερα: Omen

(Μέσα στη μέρα)
του Hong Sang-soo
(κριτική: Δημήτρης Μπάμπας)
Διαβάστε περισσότερα: In Our Day

(Το αγόρι)
του Nagisa Ôshima
(κριτική: Σπύρος Γάγγας)
Διαβάστε περισσότερα: Shonen

του Amjad Al Rasheed
(η κριτική της Καλλιόπης Πουτούρογλου)
Διαβάστε περισσότερα: Inshallah A Boy

(Ο επιφανής πολίτης)
των Mariano Cohn & Gastón Duprat
Διαβάστε περισσότερα: El Ciudadano Illustre

(Utama, Το σπίτι μας)
του Alejandro Loayza Gris
Διαβάστε περισσότερα: Utama

(Πολύ αργά για να πεθάνουν νέοι)
της Dominga Sotomayor
Διαβάστε περισσότερα: Tarde Para Morir Joven

(Η Λέιλα και τα αδέρφια της)
του Saeed Roustayi
(το σημείωμα του σκηνοθέτη)
Διαβάστε περισσότερα: Leila's Brothers

της Lila Aviles
(κριτική: Καλλιόπη Πουτούρογλου)
Διαβάστε περισσότερα: Tótem

(Τυχερό αστέρι)
του Hirokazu Kore-eda
(η κριτική του Δημήτρη Μπάμπα)
Διαβάστε περισσότερα: Broker

(Αντιγόνη)
της Sophie Deraspe
(η κριτική της Ζωής- Μυρτώς Ρηγοπούλου)
Διαβάστε περισσότερα: Antigone

(Αρκούδες δεν υπάρχουν)
του Jafar Panahi
(σχετικά με την ταινία)
Διαβάστε περισσότερα: No Bears

(The Klezmer Project)
των Leandro Koch & Paloma Schachmann
(η κριτική του Δημήτρη Μπάμπα)
Διαβάστε περισσότερα: Adentro mío estoy bailando

(in water)
του Hong Sangsoo
(η κριτική του Δημήτρη Μπάμπα)
Διαβάστε περισσότερα: mul-an-e-seo

(The Burdened)
του Amr Gamal
(η κριτική της Ζωής- Μυρτώς Ρηγοπούλου)
Διαβάστε περισσότερα: Al Murhaqoon