(Το αλάνι)
της Charlotte Regan
(κριτική: Ζωή- Μυρτώ Ρηγοπούλου)
Διαβάστε περισσότερα: Scrapper

(Μητέρα, Πατρίδα)
του Álvaro Gago
(κριτική: Ζωή- Μυρτώ Ρηγοπούλου)
Διαβάστε περισσότερα: Matria

(Η γη της επαγγελίας)
του Nikolaj Arcel
(το σημείωμα του σκηνοθέτη)
Διαβάστε περισσότερα: Bastarden

σε σκηνοθεσία του Γιώργου Λάνθιμου 
(σχόλιο: Σωτήρης Ζήκος)
Διαβάστε περισσότερα: Poor Things

(Ευχαριστώ, συγνώμη)
της Lisa Aschan
(σχόλιο: Σωτήρης Ζήκος)
Διαβάστε περισσότερα: Tack och förlåt

(Πώς να κάνετε σεξ)
της Molly Manning Walker
(κριτική: Ζωή- Μυρτώ Ρηγοπούλου)
Διαβάστε περισσότερα: How to Have Sex

(Τα πάνω κάτω)
του Louis Garrel
(το σημείωμα του σκηνοθέτη)
Διαβάστε περισσότερα: L'innocent

του Γιώργου Λάνθιμου
(κριτική: Ζωή- Μυρτώ Ρηγοπούλου)
Διαβάστε περισσότερα: Poor things

(Ζώνη ενδιαφέροντος)
του Jonathan Glazer
(κριτική: Ζωή- Μυρτώ Ρηγοπούλου)
Διαβάστε περισσότερα: The Zone of Interest

(Η τελευταία παμπ)
του Ken Loach
(κριτική: Ζωή- Μυρτώ Ρηγοπούλου)
Διαβάστε περισσότερα: The Old Oak

(Δαγκωματιά)
του Romain de Saint-Blanquat
(κριτική: Ζωή- Μυρτώ Ρηγοπούλου)
Διαβάστε περισσότερα: La morsure

(Jane Campion, the cinema woman)
της Julie Bertuccelli
(το σημείωμα της σκηνοθέτιδος)
Διαβάστε περισσότερα: Jane Campion, la femme cinéma

(Στο γραφείο καθηγητών)
του İlker Çatak
(κριτική: Μαρία Γαβαλά)
Διαβάστε περισσότερα: Das Lehrerzimmer

(Ένα καινούργιο αύριο)
του Nanni Moretti
(σχόλιο: Μαρία Γαβαλά)
Διαβάστε περισσότερα: Il Sol dell'Avvenire

της Emmanuelle Nicot
(το σημείωμα της σκηνοθέτιδος )
Διαβάστε περισσότερα: Dalva

(Πεσμένα φύλλα)
του Aki Kaurismäki
(κριτική: Ζωή- Μυρτώ Ρηγοπούλου)
Διαβάστε περισσότερα: Fallen Leaves

(Ουδέποτε υπήρξαμε μοντέρνοι)
του Matěj Chlupáček
(κριτική: Ζωή- Μυρτώ Ρηγοπούλου)
Διαβάστε περισσότερα: Úsvit

(Όνειρα γλυκά)
της Ena Sendijarevic
(κριτική: Καλλιόπη Πουτούρογλου)
Διαβάστε περισσότερα: Sweet Dreams