(Η φλεγόμενη θάλασσα)
του John Andreas Anderson
Διαβάστε περισσότερα: Nordsjøen

(Το τρίγωνο της θλίψης)
του Ruben Östlund
(η κριτική της Ζωής- Μυρτώς Ρηγοπούλου)
Διαβάστε περισσότερα: Triangle of Sadness

(Το τρίγωνο της θλίψης)
του Ruben Östlund
(κριτική του Σωτήρη Ζήκου)
Διαβάστε περισσότερα: Triangle of Sadness

του Cyril Leuthy
(η κριτική του Δημήτρη Μπάμπα)
Διαβάστε περισσότερα: Godard seul le cinéma

(Το πνεύμα του μελισσιού)
του Víctor Erice
(κριτική του Σωτήρη Ζήκου)
Διαβάστε περισσότερα: El espíritu de la colmena

του Saulius Baradinskas
(η κριτική της Καλλιόπης Πουτούρογλου)
Διαβάστε περισσότερα: Techno, mama

(Όλα πήγαν καλά)
του François Ozon
(οι δηλώσεις του σκηνοθέτη)
Διαβάστε περισσότερα: Tout s’est bien passé

του Mihai Mincan
(η κριτική της Καλλιόπης Πουτούρογλου)
Διαβάστε περισσότερα: To the North

(Εκκόλαψη)
της Hanna Bergholm
(το σημείωμα της σκηνοθέτιδος)
Διαβάστε περισσότερα: Pahanhautoja

(Τρεις νύχτες την εβδομάδα)
του Florent Gouëlou
(η κριτική της Ζωής- Μυρτώς Ρηγοπούλου)
Διαβάστε περισσότερα: Trois nuits par semaine

των Jørgen Leth και Andreas Koefoed
(η κριτική της Ζωής- Μυρτώς Ρηγοπούλου)
Διαβάστε περισσότερα: Music for black pigeons

(Beating Sun)
του Philippe Petit
(η κριτική της Ζωής- Μυρτώς Ρηγοπούλου)
Διαβάστε περισσότερα: Tant que le soleil frappe

της Mia Hansen-Løve
(η κριτική της Καλλιόπης Πουτούρογλου)
Διαβάστε περισσότερα: Bergman Island

(Οι έρωτες της Αναΐς)
της Charline Bourgeois-Tacquet
(η κριτική της Ζωής- Μυρτώς Ρηγοπούλου)
Διαβάστε περισσότερα: Les amours d'Anaïs

(Ο χειρότερος άνθρωπος στον κόσμο)
του Joachim Trier
(κριτική του Σωτήρη Ζήκου)  
 Διαβάστε περισσότερα: The Worst Person in the World

(Τελευταίο καλοκαίρι)
της Antoneta Alamat Kusijanovic
(η κριτική του Δημήτρη Μπάμπα)
Διαβάστε περισσότερα: Murina

του  Pablo Larraín
(κριτική του Σωτήρη Ζήκου)
Διαβάστε περισσότερα: Spencer

(Ο Έλληνας γείτονας)
του Rainer Werner Fassbinder
(το σχόλιο του Μισέλ Δημόπουλου)
Διαβάστε περισσότερα: Katzelmacher