της  Chloé Zhao
(σχόλιο του Σωτήρη Ζήκου)
Διαβάστε περισσότερα: Nomadland

της Kelly Reichardt
(το σχόλιο της Μαρίας Γαβαλά)
Διαβάστε περισσότερα: First Cow

(Η δίκη των 7 του Σικάγου)
του Aaron Sorkin
(η κριτική του Θόδωρου Σούμα)
Διαβάστε περισσότερα: The Trial of the Chicago 7

(Η Λάμψη)
του Stanley Kubrick
(κριτική του Σωτήρη Ζήκου)
Διαβάστε περισσότερα: The Shining

του Christopher Nolan
(η κριτική του Θόδωρου Σούμα)
Διαβάστε περισσότερα: Tenet

(Μια άλλη γυναίκα)
του Woody Allen
Διαβάστε περισσότερα: Another Woman

(Έλα όπως είσαι)
του Richard Wong
(το σημείωμα του σκηνοθέτη)
Διαβάστε περισσότερα: Come As You Are

του Spike Lee
(η κριτική του Θόδωρου Σούμα)
Διαβάστε περισσότερα: Da 5 bloods

του  Jim Jarmusch
(ένα κείμενο της Ελίζας Σικαλοπούλου)
Διαβάστε περισσότερα: Paterson

(Κάποιες γυναίκες)
της Kelly Reichard
(το σχόλιο της Μαρίας Γαβαλά)
Διαβάστε περισσότερα: Certain Women

(Μικρές κυρίες)
της Greta Gerwig
(οι δηλώσεις της σκηνοθέτιδος)
Διαβάστε περισσότερα: Little Women

(Η μπαλάντα του Ρίτσαρντ Τζούελ)
του Clint Eastwood
(το σχόλιο της Μαρίας Γαβαλά)
Διαβάστε περισσότερα: Richard Jewell

(Η μπαλάντα του Ρίτσαρντ Τζούελ )
του Clint Eastwood
(οι δηλώσεις του σκηνοθέτη)
Διαβάστε περισσότερα: Richard Jewell

του Sam Mendes
(η κριτική του Θόδωρου Σούμα)
Διαβάστε περισσότερα: 1917

(Μαύρη τρύπα)
της  Claire Denis
Διαβάστε περισσότερα: High Life